1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 593357

Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
Grymt skönt med en seger, även om jag faktiskt inte var det minsta orolig. Timrå är klart på gång. På lördag är det live-premiär. Säsongens första 0-0 match kanske?

Annars måste jag säga att jag lider aningens, aningens med leksingarna. Klubben har en ledning som verkar leva för att plåga sina anhängare. Vilket annat lag skulle låta en sådan sjukt inkompetent sportchef få dra i trådarna vid den största satsningen i klubbens historia?
Lika fascinerande att media/hockeyfolk i största allmänhet trodde att dessa dyngvärvningar var något att ha. Wallenberg mot skytteligatoppen...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer