1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 593578

Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
65selander: Tycker precis som de flesta här inne att Sannys utvisning var klockren - om det sedan är matchstraff eller en 10-minutare, det har jag ingen kunskap att uttala mej om.
Vad som däremot retar mej det är att Arnio en meter från sargen ställer sej som en fällkniv med huvudet 90grader mot sargen.
Jag skulle tro att det inte finns en enda spelare i NHL, som skulle intagit den positionen, för där vet man att det kommer en tackling hela tiden.
Förbannade Sedin-fasoner.
Stå upp rekryggad så att man kan ta en tackling, och detta gäller alla spelare...såväl i Timrå som i andra lag!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer