GävleLasse: Vi ville inte ha det till matchstraff i alla fall. Men i Gavlerinken lever ju inte publiken med i matcherna och protesterar väl kanske inte så där jätte ofta från sittplats och klacken kanske? Det är hetare tryck och engagemang här uppe.
Men så här i efterhand så känns det att Sanny kanske var lite för het. Samtidigt är Arnio mindre än minst. Mindre än Bulan, månne? ;) Sanny är stark. Men lite för het just där. Matchstraff? Mjo..... På sitt sätt.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men så här i efterhand så känns det att Sanny kanske var lite för het. Samtidigt är Arnio mindre än minst. Mindre än Bulan, månne? ;) Sanny är stark. Men lite för het just där. Matchstraff? Mjo..... På sitt sätt.