orion: Det heter MooDoo, eftersom de använder voodoo.
Alla apelare heter Sedin, Hedin, Medin, Xedin, Redin osv för att förvirra motståndarna. Är det inte inavlat så är det åtminstone sjukt. Misstänker det förstnämnda, då 90 procent av MooDooisterna bara har ett öga.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Alla apelare heter Sedin, Hedin, Medin, Xedin, Redin osv för att förvirra motståndarna. Är det inte inavlat så är det åtminstone sjukt. Misstänker det förstnämnda, då 90 procent av MooDooisterna bara har ett öga.