3:e raka vinsten igår... Vi är på gång... Nytt lag,men det tar tid att spela ihop... Vi har gjort det nu... Klättringen uppåt är på gång... Känslan är där igen... På tisdag väntar MoDo.... Fjärde raka vinsten är ett faktum... Vi ångar på.... Vi är Timrå IK och ger aldrig aldrig upp..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi är på gång...
Nytt lag,men det tar tid att spela ihop...
Vi har gjort det nu...
Klättringen uppåt är på gång...
Känslan är där igen...
På tisdag väntar MoDo....
Fjärde raka vinsten är ett faktum...
Vi ångar på....
Vi är Timrå IK och ger aldrig aldrig upp..
Älska Timrå IK i vått och torrt ALLTID!
Lall On Lall On..