Tallnäs: Frågan är väl hur "akut" nubben ser på Timrås situation nu, Manderville in i truppen och vipps så kämpar hela laget igen, jag hoppas att vi får ett nytillskott innan onsdag, men hur resonerar TIK? Ekonomiskt så är vi väl chanslösa om FBK tittar på samma spelare som oss..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Frågan är väl hur "akut" nubben ser på Timrås situation nu, Manderville in i truppen och vipps så kämpar hela laget igen, jag hoppas att vi får ett nytillskott innan onsdag, men hur resonerar TIK?
Ekonomiskt så är vi väl chanslösa om FBK tittar på samma spelare som oss..