Tallnäs: Frågan är väl hur "akut" nubben ser på Timrås situation nu, Manderville in i truppen och vipps så kämpar hela laget igen, jag hoppas att vi får ett nytillskott innan onsdag, men hur resonerar TIK? Ekonomiskt så är vi väl chanslösa om FBK tittar på samma spelare som oss..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Frågan är väl hur "akut" nubben ser på Timrås situation nu, Manderville in i truppen och vipps så kämpar hela laget igen, jag hoppas att vi får ett nytillskott innan onsdag, men hur resonerar TIK?
Ekonomiskt så är vi väl chanslösa om FBK tittar på samma spelare som oss..