ernie eagle: Han tycker Modo var överlägsna efter två perioder, i stort sett. Då man ser skotten 15-16 sa han inte mycket. Spelmässigt övertag, men inte i målchanser. Och det var mycket modooo, modooo. Iof bryr jag mig inte så mycket, sitter inte och analyserar till punkt och pricka vad kommentatorerna säger, men jag kunde inte undgå det idag.
Oavgjort tycker jag nog är rättvist, men jag står fast; Timrå hade vunnit, med minimerade misstag utav Oksa !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Oavgjort tycker jag nog är rättvist, men jag står fast; Timrå hade vunnit, med minimerade misstag utav Oksa !