Poffa: Det är främst 3-1 målet, där Oksa kliver ned på knäna, och då har han inte en chans att ta pucken. Han hade bara behövt stått upp, så hade den pucken inte gått in. Garanterat! Sen går karln på tok för långt ut, visst, det är bra att gå ut och täcka skott, men inte då det finns motståndare i närheten. Det behövs bara en studs från sargen rakt ut och det kan ställa allt och alla.. Han måste hålla sig närmare mål, så kommer det här bli bra. Det är inga jättemisstag, men det kan vara det allra minsta misstaget som fäller avgörandet i en match.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är inga jättemisstag, men det kan vara det allra minsta misstaget som fäller avgörandet i en match.