Har du stått i mål någon gång? Det verkar definitivt inte så. På ettan får han ingen hjälp och det är svårt att möta en högerfattad spelare som får kliva in från det hörnet. På tvåan så är det en alldeles för smart passning för att han skulle kunna hinna med. Trean kanske han kunde ta, men fyran kan han inte göra något åt. Han ska komma ut där och bli stor för skott, det är backarnas uppgift att ta bort passningsvägen men det missar man totalt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
TIK-Supporter:
Har du stått i mål någon gång? Det verkar definitivt inte så. På ettan får han ingen hjälp och det är svårt att möta en högerfattad spelare som får kliva in från det hörnet. På tvåan så är det en alldeles för smart passning för att han skulle kunna hinna med. Trean kanske han kunde ta, men fyran kan han inte göra något åt. Han ska komma ut där och bli stor för skott, det är backarnas uppgift att ta bort passningsvägen men det missar man totalt.