MB: Ingen aning, tycker inte heller Asplunds helröda mask är så upphetsande! Skicka för tusan maskerna till motivlackering hos David Gunnarsson. Har otäcka vibbar av helfärgade masker. Kapanen var inte bra i sin limegröma mask han debuterade i och Bosse Ahl körde e period med en helvit mask med silvrigt galler. Då gick det åt h-e!
På den punkten är jag grymt vidskeplig!
JimmyH: Heller kan du ta fram statistik som motbevisar mig på denna punkt?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
På den punkten är jag grymt vidskeplig!
JimmyH: Heller kan du ta fram statistik som motbevisar mig på denna punkt?
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)