JimmyH: Hehe.. precis dom var det ju. Manne var det som jag inte kom på namnet på, men Dyrken också alltså? Ojoj, då var det rätt tunt med stabiliteten bakåt kommer jag ju ihåg. Jag kommer ihåg att man presenterade Bosse i serieavslutningen året innan han skulle börja. Det var väl 1998/99 det, alltså?
Välkommen tillbaka Mika Oksa, allt är förlåtet! ;-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Välkommen tillbaka Mika Oksa, allt är förlåtet! ;-)