JimmyH: Så var det. Vi luggade ju alla poäng hemma i ladan av Södertälje det året, och stjälpte väl iom det deras planer rätt kraftigt. Björklöven vann ju iofs den avgörande fighten uppe i Umeå, men det är ändå alltid kul att sabba för SSK ;-) Det året var faktiskt Jesper Jäger en av kvalseriens bästa backar. I matchen på hemmais (1-2) kommer jag ihåg att han var en jätte i Lövens defensiv. Hmm.. hur seriöst låter det nu?
Året efter blev det ett gigantiskt misslyckande då Mora slog ut oss i Playoff 2. Med en ännu inte helt lyckad Bosse i kassen. Hans tid skulle dock komma.......
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Året efter blev det ett gigantiskt misslyckande då Mora slog ut oss i Playoff 2. Med en ännu inte helt lyckad Bosse i kassen. Hans tid skulle dock komma.......