1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 598071

Sv: Matchtråd Alfredshem - TIK
JimmyH: Så var det. Vi luggade ju alla poäng hemma i ladan av Södertälje det året, och stjälpte väl iom det deras planer rätt kraftigt. Björklöven vann ju iofs den avgörande fighten uppe i Umeå, men det är ändå alltid kul att sabba för SSK ;-) Det året var faktiskt Jesper Jäger en av kvalseriens bästa backar. I matchen på hemmais (1-2) kommer jag ihåg att han var en jätte i Lövens defensiv. Hmm.. hur seriöst låter det nu?

Året efter blev det ett gigantiskt misslyckande då Mora slog ut oss i Playoff 2. Med en ännu inte helt lyckad Bosse i kassen. Hans tid skulle dock komma.......

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer