Allra längst ner i artikeln om Blake Sloan (länkat i inlägg 15.00) står ett rätt roligt citat av honom: “Playing forward is more instinctive and I’d rather give a hit than get crushed all the time. I guess I’d rather be the hammer than the nail, if you know what I mean.”
Kanske går att använda till ett välkomst-tifo; "Welcome Blake, Be the hammer, not the nail!"
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kanske går att använda till ett välkomst-tifo;
"Welcome Blake, Be the hammer, not the nail!"