Bragd-Birger: Jag tillhör den skaran som med bestämdhet anser att Mika Oksa inte är den förstemålvakt som Timrå så väl behöver. Ingen skulle vara gladare än jag om han lyckades ,för det är ju trots allt så att vi alla har samma mål här på gästboken och det är att disskutera vårat favoritlag Timrå Ik,eller hur! Oksa verkare vara en fantastisk ödmjuk kille och bra på person på alla sätt så det är inte personen jag bedömmer utan målvakten. Spelarna är ju proffs, vi betalar deras löner, så lite skit får dom tåla. Det är först på Lördag som det stora provet kommer för laget. Nu hoppas vi på en 92% Oksa på Lördag med bra hjälp av backarna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ingen skulle vara gladare än jag om han lyckades ,för det är ju trots allt så att vi alla har samma mål här på gästboken och det är att disskutera vårat favoritlag Timrå Ik,eller hur!
Oksa verkare vara en fantastisk ödmjuk kille och bra på person på alla sätt så det är inte personen jag bedömmer utan målvakten.
Spelarna är ju proffs, vi betalar deras löner, så lite skit får dom tåla.
Det är först på Lördag som det stora provet kommer för laget.
Nu hoppas vi på en 92% Oksa på Lördag med bra hjälp av backarna.