Bragd-Birger: Vi har olika uppfattningar om vilka som snörvlar över åsikter här. Men så länge alla är överrens om att det är okej med olika åsikter så är det bra. Folk får alltså tycka vad dem vill om Oksa. Timrå är fan laget i mitt hjärta också (och i talangscoutens, och i kidcoxs osv). Jag skiter i hur folk uppfattar mig och mina åsikter, det rättfärdigar inte påhopp och förlöjliganden. Det är inte mothugg, bara ren skit.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrå är fan laget i mitt hjärta också (och i talangscoutens, och i kidcoxs osv). Jag skiter i hur folk uppfattar mig och mina åsikter, det rättfärdigar inte påhopp och förlöjliganden. Det är inte mothugg, bara ren skit.