Redax 2: jag skiter i vad påhoppen beror på. De hör inte hemma här, men ni vill ju ha dem här så visst kan jag också komma igång. Här är det ju fritt fram, det visar ju Smokeys inlägg. Smokey. Ja ditt inlägg alltså... Oksas målvaktsspel rättfärdigar alltså påhopp på oss som inte tror på han som förstemålis. Bra. Ironi och humor ja. Smaka på min humor. smokey - mest överskattade propp i gb
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Smokey. Ja ditt inlägg alltså... Oksas målvaktsspel rättfärdigar alltså påhopp på oss som inte tror på han som förstemålis. Bra.
Ironi och humor ja.
Smaka på min humor.
smokey - mest överskattade propp i gb