wesse: Men Wesse, nu är du väll ändå ute och cycklar ? Oksa är en offentlig person och ingen har väll skrivit nått nerlåtande om han som person ? Enda det har klagats på är han målvaktsspel.
Men däremot att säga att Rockenrolf är dum i huvet osv. det är ärekränkning/ förtal.
Står klart och tydligt i reglerna för HS
Du ska INTE Angripa personer (det är deras åsikter eller resonemang du ska ifrågasätta).
Iom att hans åsikter inte motargumenteras , repeterar han väll sig lite.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Oksa är en offentlig person och ingen har väll skrivit nått nerlåtande om han som person ? Enda det har klagats på är han målvaktsspel.
Men däremot att säga att Rockenrolf är dum i huvet osv. det är ärekränkning/ förtal.
Står klart och tydligt i reglerna för HS
Du ska INTE
Angripa personer (det är deras åsikter eller resonemang du ska ifrågasätta).
Iom att hans åsikter inte motargumenteras , repeterar han väll sig lite.