1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 599522

Sv: Är kenta feg?
Det känns som om man inte får känna passion för laget genom att ge negativ kritik. Man vill ju så klart Timrå IK:s bästa. Därför blir man orolig när Oksa inte har spelat så förtroende ingivande.

Men är man en "lallande fåne" (personer som står o applåderar laget när spelarna inte tagit i o släppt in 7 mål bakåt) så spelar det ingen roll om till och med jag skulle stå i mål nästa match, . Jag skulle bli lika hyllad som oksa...

"lallande fånar" skulle jag vilja säga är själlösa supportrar som inte bryr sig om hur det går...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer