Ojoj, vilken stämning, vilken publik, vilken fantastisk rolig och bra match! Varenda minut var ju spännande! Fyfan vad skönt att få spöa Melins pojkar! Såklart så svarade jag "Japp, det är Mandervilleklass på honom" på frågan om Knylan lyckats axla Skarins mantel. Skarin måste ju få kramp i händerna efter att inte ha trummat i en sådan här match när man har trummat varenda hemmamatch (plus många bortamatcher) i 7-8 år!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Varenda minut var ju spännande! Fyfan vad skönt att få spöa Melins pojkar!
Såklart så svarade jag "Japp, det är Mandervilleklass på honom" på frågan om Knylan lyckats axla Skarins mantel. Skarin måste ju få kramp i händerna efter att inte ha trummat i en sådan här match när man har trummat varenda hemmamatch (plus många bortamatcher) i 7-8 år!
Shanti: Ni har lyckats väldigt bra iallafall!