RocknRolf2: Men det är en skillnad. Att oksa släpper in ett lätt mål kan bero på oförmåga, då ska inte negativ kritik utdelas utan konstruktiv kritik. Men att Aalto crosscheckar en spelare i 4-5 är ett Hjärnsläpp som han ska få veta av så att han inte gör om det igen.
Men dessa saker är ganska självklara att förstå om man har någorlunda förståelse för sport överhuvudtaget.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men dessa saker är ganska självklara att förstå om man har någorlunda förståelse för sport överhuvudtaget.