1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 616315

Sv: Sorgligt
RocknRolf2: Det är ju tamej fan bedrövligt att se den inställning spelarna visade idag. Sådan total dominans i första perioden (mycket beroende på Moras många utvisningar) utan utdelning, för att sedan totalt sluta spela i de två följande perioderna.
Förlorar man på hemmaplan mot Mora (som dessutom inte spelade särskilt bra) så har man inte i ett slutspel att göra.

Klart bäst i dagens lag : Johan Asplund och Jonas Lindström (att man överhuvudtaget hittade en kandidat till matchens spelare i Timrå är en gåta!)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...