För övrigt skulle jag lika gärna se några ramsor mot Jonassons håll. Jävlar vad karln retade upp mig under Luleåmatchen i lördags. Jag fick inte alls ihop hans referat och hur matchen såg ut. Skicka honom till Kempis och fräls Eon från ondo. Om inte MoDu lirar hemma kan han väl bevaka för lokalsporten på Högslätten eller pensionärsbridge. Men de skulle väl kasta ut eländet. Bandy i Archangelsk kunde han gärna få säsongsgranska för min del.... Ramsa; Jonasson, you big fat lier, lier, lier, LIER!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jävlar vad karln retade upp mig under Luleåmatchen i lördags. Jag fick inte alls ihop hans referat och hur matchen såg ut.
Skicka honom till Kempis och fräls Eon från ondo.
Om inte MoDu lirar hemma kan han väl bevaka för lokalsporten på Högslätten eller pensionärsbridge. Men de skulle väl kasta ut eländet.
Bandy i Archangelsk kunde han gärna få säsongsgranska för min del....
Ramsa; Jonasson, you big fat lier, lier, lier, LIER!