Laken: Du får nog kallt vänta med att några juniorer dyker upp i laguppställningen denna vinter mer än kanske några sporadiska inhopp här och där (vid rätt tillfälle d.v.s. ledning med ett par mål eller underläge med många mål). Vid skador på 2-3 forwards så kommer självklart Kenta att flytta upp 1-2 forwards i laget och låta dem spela.
Hur många juniorer hade du själv valt att satsa på om du varit coach? Låt oss säga i matcherna mot Brynäs och Luleå förra veckan.
Att peta exempelvis Ström och Wennerberg till förmån för våra två formstarkaste och bästa juniorer mot dessa lag är ju självklart en god tanke, men det hade i alla fall inte jag gjort med tanke på hur läget var och är.
Men tids nog är det nog dags om vi hamnar ännu längre ner...... Nere i skiten rättare sagt.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Hur många juniorer hade du själv valt att satsa på om du varit coach? Låt oss säga i matcherna mot Brynäs och Luleå förra veckan.
Att peta exempelvis Ström och Wennerberg till förmån för våra två formstarkaste och bästa juniorer mot dessa lag är ju självklart en god tanke, men det hade i alla fall inte jag gjort med tanke på hur läget var och är.
Men tids nog är det nog dags om vi hamnar ännu längre ner...... Nere i skiten rättare sagt.