1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 623249

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
RocknRolf2: Faktum är väl att LHCs nyförvärv är ännu sämre än våra, men de fick behålla större del av sin stomme, samt att varannansäsongsmannen Söderström vaknat på rätt sida i år och att Tim Eriksson klivit fram rejält för Cluben. LHC hade förmodligen också varit relativt mediokra utan framförallt dessa två, detta år.

Väldigt många i stommen, som inte kämpat så som man är vana att se dem i de senaste matcherna också. Givetvis börjar det gnys lite i leden när det går tungt. Men de som gnyr borde kanske visa vägen då, annars har de ju inget att gnälla över...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...