1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 623256

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Frella: jämförelsen med LHC är inte relevant, just på grund av att dem fick behålla sin stomme. Självklart hade dem satsat betydligt tyngre om dem tappat flera tunga namn.

Talangscouten och Frella: Varken Warg eller Frans Nielsen är förstacenterstuff. Det är självklart. En 3-4-center från Modo och en annan som knappt lämnat juniorhockeyn!

Frans Nielsen är en intressant värvning, men har man värvat honom att fylla upp hål som första eller andrecenterplatsen i truppen så är det ju pinsamt. Tror dem att de kan göra vatten till guld eller?
Bara pinsamt. Inte konstigt att laget inte är bättre.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...