1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 623291

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
RocknRolf2: Det har du rätt i! tänkte inte på det... men då tänkte väl nubben förmodligen
att det skulle räcka med bätrre yttrar som Gunno o Jonte..men då är vi ju förstås tillbaka till ditt ursprunliga argument att man visste om risken att
de kunde dra till NHL..

Men därför HOPPAS jag också i likhet med dina önskemål att man nu kan
TÄNKA OM..o iallafall börja jaga förvärv..även om det skulle kosta en del
tex. att lösa ut någons kontrakt i förtid..

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...