1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 623328

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Bragd-Birger: Jo precis. Men jag tycker det är för alldeles mycket begärt av spelare som Warg och Nielsen att förutsätta att de ska gå in som andracenters.

Warg har ju varit rätt okej, men bara för att han bedöms vara billig. Inte för att han är material som förste eller andrecenter.
Det är väl samma sak med Nielsen. Han blir inte totalsågad för att han är ung, men är han tänkt som förste eller andrecenter så har han varit en flopp.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...