-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
+ 18
- Silly Season 2026-27 (5180)
- Apropå nånting... (188106)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Jag kommer själv ifrån Crippeland och tycker självklart att det är en bra spelare, om han lade ner mer hjärta i varje match så skulle han vara grymt bra. Men säga vad man vill om Crippe så tycker jag att han ryckt upp sig under den här säsongen det ser ut som han vill. Men jag kan hålla med klacken att det är brist på ödmjukhet. MEN, timråklacken som fått så mycket beröm och varit otroligt bra inser man att den är bara bra när det går bra och hörs endast när det blir mål. Kent Manderville är en av mina idoler i laget, han är bäst. Men man måste även kunna stötta andra spelare precis som geggelundin säger, när hyllades crippe sist? Helt rätt att Mandy hyllas men det är tamejfan bara han som hyllas också och Oksa då så klart men han är ju målvakt. Jag tror att Crippe m.fl kan bli bättre om dom fick något gensvar ifrån klacken. Sen är det inte lätt att försöka som crippe gör och aldrig ens få hälsa på i första kedjan. Och dom som sett Regin och Nilssen spela när dom spelar som bäst kanske skulle hylla dom mer för dom är fruktansvärt duktiga spelare. Men dom är ung och behöver självförtroende och det lyckas inte klacken med så man får hoppas att laget kan stötta dom tillräckligt.