Kapten Blod: yes, hade vi haft gunno å boysen kvar hade resultate sett annorlunda ut då tror du. det är ju spelkarna på isen som gör jobbet, mycket klag på tränarna tycker jag, det är ändå 20 man som jobbar stenhårt där ute, men tyvärr så kanske man inte hinner med i tänkandet handlingarna på isen, då hamnar man efter tyvärr
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
yes, hade vi haft gunno å boysen kvar hade resultate sett annorlunda ut då tror du.
det är ju spelkarna på isen som gör jobbet,
mycket klag på tränarna tycker jag, det är ändå 20 man som jobbar stenhårt där ute, men tyvärr så kanske man inte hinner med i tänkandet handlingarna på isen, då hamnar man efter tyvärr