keni: Gunno var med när vi krigade i kvalserien...
Boysen - det lär väl vara Z, Modin och Hedström du menar. Det är lite svårt att sia om det men det är klart tydligt att du inte inser att förra året var en parodi på hockeyn, ett jippo.
"Hinner med i tänkandet handlingarna..."
Vad menar du. Jag är övertygad om att spelarna har en gameplan klar för sig. Det som brister är som sagt självförtroendet. Vi har värvat bra i år, vilket de flesta var eniga om innan säsongens början.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Boysen - det lär väl vara Z, Modin och Hedström du menar. Det är lite svårt att sia om det men det är klart tydligt att du inte inser att förra året var en parodi på hockeyn, ett jippo.
"Hinner med i tänkandet handlingarna..."
Vad menar du. Jag är övertygad om att spelarna har en gameplan klar för sig. Det som brister är som sagt självförtroendet. Vi har värvat bra i år, vilket de flesta var eniga om innan säsongens början.