Pätr: Jag tror att du medvetet missuppfattar mitt inlägg...
I ett underpresterande kollektiv kan det självklart finnas ljusglimtar. Det är ju dock så att dessa spelares insatser inte innebär att resten inte kan eller försöker.
Min inställning är att man knappast behöver berätta för de som har stukat självförtroende att de spelar värdelöst. Men om du tycker att det är ett bra sätt att få spelare att prestera så tänker jag mig att du har ganska liten erfarenhet av såväl hockey som ledarskap.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I ett underpresterande kollektiv kan det självklart finnas ljusglimtar. Det är ju dock så att dessa spelares insatser inte innebär att resten inte kan eller försöker.
Min inställning är att man knappast behöver berätta för de som har stukat självförtroende att de spelar värdelöst. Men om du tycker att det är ett bra sätt att få spelare att prestera så tänker jag mig att du har ganska liten erfarenhet av såväl hockey som ledarskap.