Dream Team: Jäkliga är ju att vi inte är bättre än så här i år, ska iväg och kolla våra "botten kollegor" BIF-MIK i gavlerinken om några timmar, kul att se vilka vi kämpar mot om kvalserieplatserna...not
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jäkliga är ju att vi inte är bättre än så här i år, ska iväg och kolla
våra "botten kollegor" BIF-MIK i gavlerinken om några timmar, kul att se vilka vi kämpar mot om kvalserieplatserna...not