Ambroo: Okey, ja är det sant att det är en grym keeper på ingång så gråter inte jag.
För övrigt. Roligt att Timrå får beröm för att de spelare en bra hockey den hör första perioden. Nu hjälper ju dock inte det här när det står 1-0 till Leksand. Men lite plåster på såren är det iaf.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
För övrigt. Roligt att Timrå får beröm för att de spelare en bra hockey den hör första perioden. Nu hjälper ju dock inte det här när det står 1-0 till Leksand. Men lite plåster på såren är det iaf.