Ambroo: Hehe.. jag vet, men det är tyvärr den enda tröst vi har just nu. Jag försöker greppa det lilla vi får.
Men det är rätt surt. Tänk, hade vi haft en eller två målskyttar, då tycker jag inte det är någon överdrift att lägga oss i topp-fyra-skiktet på tabellen. Spelmässigt hänger vi ju med topplagen. Det är målen som är skillnaden. Hade vi haft dem, ja då jävlar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men det är rätt surt. Tänk, hade vi haft en eller två målskyttar, då tycker jag inte det är någon överdrift att lägga oss i topp-fyra-skiktet på tabellen. Spelmässigt hänger vi ju med topplagen. Det är målen som är skillnaden. Hade vi haft dem, ja då jävlar.