Per HApps: Vi har ju iaf valet att välja bort skiten. Spelarna måste dras med helvetet om det går dåligt.
Wennerberg ska inte ha friläge. Han är ju lika het som en sibirisk sillstrumpa. På försäsongen tyckte jag Wennerberg så bra ut. Stenhård och verkade göra ont att möta. Nu vet jag inte vad jag ska säga om karln.. hopplöst.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Wennerberg ska inte ha friläge. Han är ju lika het som en sibirisk sillstrumpa. På försäsongen tyckte jag Wennerberg så bra ut. Stenhård och verkade göra ont att möta. Nu vet jag inte vad jag ska säga om karln.. hopplöst.