RocknRolf2: sämsta värviningarna i modern tid? henrik melinder, Robert schnabel, Philippe derouville( reserverar mig för stavningen), Tobias Åblad... några som är värre..
Men känner man att man får erektion av att älta att det går halvkasst så är det många människors lycka på det här forumet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
henrik melinder, Robert schnabel, Philippe derouville( reserverar mig för stavningen), Tobias Åblad... några som är värre..