Per HApps: Så du menar alltså, på fullaste allvar, att du som varit med och sett laget harva runt inför hundratalet måttligt begesistrade själar, och att du trots just detta fortsatt att stötta laget när framtiden såg lika ljus ut som en sibirisk vinter.
Har du verkligen satt saker och ting i rätt perspektiv nu?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har du verkligen satt saker och ting i rätt perspektiv nu?