Det hjälper ingenting att gnälla som småungar, det är inte Nubbens fel att vi inte kan göra mer mål. Visst borde han ha värvat några "målskyttar" men det hjälper ingenting att klaga nu. Vänta och se vilka spelare han kan värva och visar det sig att han inte värvar någon potentiell "målskytt" när transferfönstret stängt så är det en helt annan sak.
Till alla er som känner för att gnälla hela kvällen i detta forumet så rekomenderar jag att ni lämnar datorn och gör något helt annat.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Till alla er som känner för att gnälla hela kvällen i detta forumet så rekomenderar jag att ni lämnar datorn och gör något helt annat.