Dream Team: Det enda rätta 01/02 var att sparka Peo. Det enda rätta den här säsongen är att sparka sportchefen som gjort en horibel insats. Vi behöver nytänk i leden!
Det enda rätta för Giffarna var att sparka JHH tidigt på vårkanten. Man fegade. Se hur det gick!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi behöver nytänk i leden!
Det enda rätta för Giffarna var att sparka JHH tidigt på vårkanten. Man fegade. Se hur det gick!