Oturen ikväll verkar inte sluta med förlusten. Sanny Lindström kan ha gjort sig illa riktigt ordentligt. Saxat frän SvenskaFans:
"Sanny Lindström utgick under matchen, och många undrade vad som hade hänt med honom. - Han åkte direkt till sjukhuset. Han spydde blod efter att ha tagit ett skott. Vi tror att det kan vara en lunga som gått, sade TIK:s Kenta Johansson."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Sanny Lindström utgick under matchen, och många undrade vad som hade hänt med honom.
- Han åkte direkt till sjukhuset. Han spydde blod efter att ha tagit ett skott. Vi tror att det kan vara en lunga som gått, sade TIK:s Kenta Johansson."