1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 631631

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
Friman SR: Ångrar givetvis ingentig ang. kvällens stora misär ( förlora mot fetjumbon i elitserien). Vi hade ändå en riktigt bra sammanhållning och ett skönt bra drag under matchen men utvecklingen under sista 10 minuter var bland de värsta jag beskådat. 3¨- 2 målet kändes helt totalfel och kvällen var totalkörde för det "rätta foket". Så här i bitterhet: Leksand, folkets lag = Leksand, folkets jävla pack. Inte fan är det så många som bryr sig om dessa hästfilurer...dags att lyssna in nya clawfinger...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer