ernie eagle: Asplund till Sundsvall? Det är väl Oksa om nån som skall skickas. Sedan fattar jag mig inte på hur de resonerar när de väljer målis. Finns inga givna linjer när man väljer målvakt, Har Oksa gjort 2 dåliga matcher då skickar man in Asplund mot ett topplag borta och Vi förlorar med typ 1 mål, sedan när vi möter ett bottenlag igen ja då står Oksa igen. Kan inte vara lätt för Asplund att stå när han inte får riktigt förtroende. Kanske Kenta J har gjort sitt i klubben.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan fattar jag mig inte på hur de resonerar när de väljer målis. Finns inga givna linjer när man väljer målvakt, Har Oksa gjort 2 dåliga matcher då skickar man in Asplund mot ett topplag borta och Vi förlorar med typ 1 mål, sedan när vi möter ett bottenlag igen ja då står Oksa igen.
Kan inte vara lätt för Asplund att stå när han inte får riktigt förtroende.
Kanske Kenta J har gjort sitt i klubben.