"Vi har dem förutsättningar vi har" säger Kenta. Spelare hit och spelare dit, det är mycket viktigare att vi rensar upp i organisationen. Man har misskött det mesta den här säsongen och det funkar inte alls.
Våga fatta obekväma beslut!
Inget jävla myspys utan peka med hela handen!
btw. ursäkta om jag nu skrev nåt i natt, ska sätta alkolås på datan
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Våga fatta obekväma beslut!
Inget jävla myspys utan peka med hela handen!
btw. ursäkta om jag nu skrev nåt i natt, ska sätta alkolås på datan