Jag kan gladeligen erkänna att jag gick upp och skällde på vår trummis efter 3-2 målet. För av någon anledning "försvinner" orken hos honom när laget behöver den som bäst.
Att man sedan inte har hör när någon drar igång ramsor under ifrån, ja det är lätt hänt. Men, som jag uppfattar det, "lägga sig ned och dö" de sista minuterna - det är dåligt. Det var då jag gick upp och skrek till honom: "-Slå på trumman! Eller har du fått lepra i händerna?!".
Mjölksyra? Kanske det, men då får han faktiskt kläma ur sig det. Och då hade jag bett om ursäkt direkt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att man sedan inte har hör när någon drar igång ramsor under ifrån, ja det är lätt hänt. Men, som jag uppfattar det, "lägga sig ned och dö" de sista minuterna - det är dåligt. Det var då jag gick upp och skrek till honom: "-Slå på trumman! Eller har du fått lepra i händerna?!".
Mjölksyra? Kanske det, men då får han faktiskt kläma ur sig det. Och då hade jag bett om ursäkt direkt.