RTS: Du inbillar dig väl inte på fullaste allvar att Timrå släpper Oksa med gällande kontrakt till IFSH?
Den som ligger närmast till hands att tillfälligtvis få packa trunken och flytta söderut är Johan Asplund. För man tar ju inte hit Kapanen för att nöta bänk alternativt spela med IFSH.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Den som ligger närmast till hands att tillfälligtvis få packa trunken och flytta söderut är Johan Asplund. För man tar ju inte hit Kapanen för att nöta bänk alternativt spela med IFSH.
För mig är det glasklart!