Moverare: Har ni övertro på er målvakt? Är Ottosson nästan elitsereimässig? Fortsätt med honom i målet då - och så får vi hoppas att ni inte blir krusade, och att Asplund (om nu så blir fallet) lånas ut till någon klubb som tycker sej behöva en bättre målvakt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fortsätt med honom i målet då - och så får vi hoppas att ni inte blir krusade, och att Asplund (om nu så blir fallet) lånas ut till någon klubb som tycker sej behöva en bättre målvakt.
Bryt samarbetet med de otacksamma Kattkräken, Nu!