Moverare: OK - men om jag ställer frågan så här: Tror du inte att Asplund i allafall är LITE bättre än Ottosson? Skulle vi få låna en målvakt som är aningen bättre än Oksa, så ser jag det som en liten (men dock) kvalitetshöjning. Är du av uppfattningen att Asplund är en sämre målvakt än Ottosson, så förstår jag din skepticism, annars inte...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror du inte att Asplund i allafall är LITE bättre än Ottosson?
Skulle vi få låna en målvakt som är aningen bättre än Oksa, så ser jag det som en liten (men dock) kvalitetshöjning.
Är du av uppfattningen att Asplund är en sämre målvakt än Ottosson, så förstår jag din skepticism, annars inte...