Moverare: Naturligtvis skulle Johan Asplund mycket hellre spela i Skellefteå AIK än IFSH om det nu funnits ett behov av en målvakt i SAIK. Vilket det i dagsläget inte gör.
NH90 hörde av sig tidigare angående Asplund men då var det inte aktuellt. Så valet står mellan IFSH och NH90. Men eftersom ni är så otacksamma och ouppfostrade så är min gissning att Aspen snart är tillbaks i PEAB Arena.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
NH90 hörde av sig tidigare angående Asplund men då var det inte aktuellt. Så valet står mellan IFSH och NH90. Men eftersom ni är så otacksamma och ouppfostrade så är min gissning att Aspen snart är tillbaks i PEAB Arena.