LingaN: Har den säsong vi spelar nu gjort att Timrås ekonomi är bättre än MoDo´s? Var det så jag sa? Eller framställde Mittnytt det hela annorlunda? I så fall här jag fel.
Nej, det jag menade var att MoDo redan förra säsongen gick rätt mycket minus. till skillnad från Timrå, som gjorde sitt bästa resultat någonsin.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nej, det jag menade var att MoDo redan förra säsongen gick rätt mycket minus. till skillnad från Timrå, som gjorde sitt bästa resultat någonsin.