1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 632937

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
geggelundin: Det är ju kanon att alla bottenlaget ständigt spelar X med varandra.

Varför heter det förresten slutspelsstreck? Det verkar ju för Timrå vara en slags nedre gräns av okänt material som är omöjlig att forcera. Med tanke på att vi på de senaste 12 matcherna mäktat med 1 trepoängare är det tammef### amazing att vi ligger kvar på slutspelplats och dessutom med 1 match mindre spelad en lagen efter oss.

Ska're va så märkvärdigt svårt att ta sig från en slutspelsplats :)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer